Fireboy-Xintex jest liderem wśród producentów systemów gaśniczych. Swoją pozycję firma zawdzięcza wykorzystaniu gazu Novec1230. Jest on bardzo efektywny w gaszeniu pożarów Klasy C, czyli pożarów osprzętu elektrycznego, który znajduje się, m.in. w maszynowniach jachtów.
Systemy gaśnicze wykorzystujące Novec1230 dzielą się na dwa typy: pre-engineered i engineered.
SERIA CG & MA <24m
Pre-engineered, seria CG oraz MA to system gaśniczy Novec1230, który może być używany na jachtach i łodziach rekreacyjnych o długości całkowitej mniejszej niż 24m. Dzięki dużemu potencjałowi gaśniczemu, ten typ systemu jest efektywny dla pomieszczeń o kubaturze od 0,7 m3 do 85 m3.
Katalog Fireboy-Xintex PRE-ENGINEERED Novec1230
SERIA GA1-GA2
Dla jednostek nieklasyfikowanych o kubaturze maszynowni do 495m3 oferowany jest system gaśniczy GA1-GA2.
Katalog Fireboy-Xintex GA1-GA2
SERIA FES >24m
System engineered jest przeznaczony dla większych jednostek o długości powyżej 24 m oraz małych statków morskich(15-24m). Zwiększa się również kubatura chronionej powierzchni – do 500 m3. Te systemy są indywidualnie projektowane.
Katalog Fireboy-Xintex ENGINEERED
Zalety systemu gaśniczego Novec1230
Do głównych zalet systemu gaśniczego Novec1230 używanych, m.in. na jachtach są efektywność i bezpieczeństwo. Gaz już po 10 sekundach osiąga poziom stężenia wystarczający do ugaszenia pożaru. Co więcej, tłumi wszystkie rodzaje ognia, jest bezwonny, nie przewodzi prądu i nie pozostawia osadów.
Ważnym atutem systemu gaśniczego Novec1230 stosowanego na jachtach jest też bezpieczeństwo użytkowania. Gaz nie jest toksyczny dla ludzi.
Nie można też zapomnieć o takim aspekcie jak ekologia. Każdy, dla kogo ważna jest odpowiedzialność za środowisko, powinien wybrać Novec1230 na jacht. System ten cechuje się szybkim rozkładem w atmosferze, nie wpływa na warstwę ozonową, a także może być ponownie napełniany.
Wykonujemy projekty instalacji gaśniczych na statkach.
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej: www.fireboy-xintex.com

Nasi klienci:





