Konwerter NMEA 2000 / silnik
EngineBox rozszerza możliwości NavBox dla zastosowań wielosilnikowych lub może być używany jako samodzielny, gdy informacje nawigacyjne nie są potrzebne. EngineBox posiada port NMEA2000® i J1939 CAN. EngineBox może być również używany w starszych, całkowicie analogowych silnikach, dzięki dostarczonym analogowym portom wejściowym i zaprojektowanym dla: danych RPM, czujników 0-400 Ohm i czujników 4-20mA.
EngineBox jest dostępny w 2 wersjach: Single Engine i Dual Engine. Wersja Dual Engine została zaprojektowana z podwójną częstotliwością i wejściami rezystancyjnymi. Umożliwia to klientom uproszczenie okablowania instalacyjnego, skrócenie czasu uruchamiania i wymaganą przestrzeń instalacyjną.
EngineBox należy skonfigurować za pomocą intuicyjnego narzędzia konfiguracyjnego PC, co ułatwia programowanie wejść (dostarczane bezpłatnie). EngineBox przeznaczony jest do montażu także w obszarach niebezpiecznych takich jak maszynownie, ponieważ został zbudowany zgodnie z normą ISO 8846:1990 (dodatkowe informacje można znaleźć w parametrach technicznych opisanych w instrukcji montażu).
Podłączenia:
- J1939 do NMEA2000
- Sygnał analogowy do NMEA2000
- 1 x złącze M12 5-pinowe NMEA2000®
- 1 x wejście 0-4 kHz dla RPM (1 lub 2 wejścia)
- 4 x wejścia 0-400 omów (4 lub 8 wejść)
- 2 x wejścia 4-20 mA
- 1 x wejście 0-5 V (1 lub 2 wejścia)
- 2 modele dla jednego silnika i dwóch silników
Cechy dodatkowe:
- zasilanie 12V lub 24V
- ochrona IPX9k-f
- prosta konfiguracja
Zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej: www.veratron.com